Vill du också få en fördjupad insyn i mitt politiska arbete mot Slöseri?

Sitter på pendeltåget och ska strax kliva av i Nynäshamn. En viktigt del av mitt arbete med att ta fram politiska förslag för ett minskat slöseri är att träffa andra och prata om mitt arbete. Det ger mig alltid en stor dos av energi men framförallt också många nya idéer och perspektiv. Förhoppningsvis lyckas jag också inspirera till att fler arbetar mot slöseri. Skattepengar slösas tyvärr överallt och av alla, men just därför kan också alla göra något!

Vill även du låta dig inspireras? Maila mig så styr vi upp ett event! Ida.drougge@riksdagen.se

  
 

Kommentera

