Bilder från Homepartyt med Isabella

Shit, jag är helt tom efter Galapremiären igår. Kommer blogga om den senare när jag har fler bilder och då jag faktiskt har något mer att säga att det var otroligt nervöst, kul och skönt. Tänkte istället berätta lite om Homepartyt i måndags. Isabella skulle ju också varit med, men eftersom att hon var sjuk så körde jag själv. B3 Cakes sponsrade med superfina och goda cupecakes så vi började med lite fika och så fick alla presentera sig. Tror vi var ungefär 20 personer totalt.

Sen presenterade jag mig själv lite mer och så pratade vi länge om jobbpolitik, RUTavdrag, jämställdhet och slöseri med skattepengar. Vi kom in på forskning- och företagsfrågor också och vi prata även en hel del om skolan och olika valfrihetsreformer. Lite efter klockan 21 var vi klara, men så dröjde många kvar och prata mer och ställde ytterligare frågor. Otroligt roligt att träffa så många andra unga och engagerade personer. Stort tack till alla er som kom!

Ida_221

Ida_3

Ida_191 Ida_162

En del var tvungna att springa iväg innan vi tog bilder, men här är några av de som var med i alla fall :)

Ida_11 Ida_10

Kommentera

