Homeparty med Blondinbella

Skärmdump 2014-08-12 08.57.45

Jag är så glad över att kunna berätta att jag den 18 Augusti ska ha ett politiskt homeparty tillsammans med bloggaren och entreprenören Isabella Löwengrip.
För att det ska bli ett homeparty och inte en föreläsning där bara jag pratar, så är antalet platser begränsade. För att boka en plats så anmäler du dig till Isabellas assistens Emelie på info@blondinbella.se

Första gången jag träffade Isabella var nog någon gång 2006-2007. Jag mins definitivt när vi båda var på Summercamp med MUF Stockholm, en helutbildning ute i en gammal militäranläggning. Jag var då fortfarande förvånad över att det fanns fler som tyckte som jag och var aningen blyg, åtminstone i förhållande till Isabella som pratade på om allt möjligt. :)

Sa jag att detta ska bli kul? Hade mitt första Homeparty efter sommaren i torsdags och det var riktigt kul att komma igång igen. Det är verkligen stor skillnad på vad man får ut av ett längre samtal i jämförelse med några ord på stan eller 5 minuter på en skolkampanj.

One thought on “Homeparty med Blondinbella

  1. …vet inte ens vad jag ska säga. Låter det bli osagt. Fortsätt med att sprida lögner men när röd-gröna eller ”hotet” som ni kallar det tar över kommer jag sitta hemma och garva ihjäl medan ni sitter och bölar :D men stort lycka till! :)

Kommentera

