Än är det inte försent att boka mig på politiskt Homeparty!

Är så glad över att mina homeparties om fler jobb och stoppat slöseri med skatten fått så mycket uppmärksamhet. Håller nu tummarna för att ännu fler inbjudningar ska komma. Än är det inte försent att boka upp mig! Kommer ägna stora delar av augusti och september åt detta. Om du är nyfiken på vad jag tycker även i andra frågor så samtalar jag även gärna om det, såklart. Eller varför inte ställa mig en fråga här på bloggen á la heta stolen?

20140626-110439-39879082.jpg

20140626-110439-39879653.jpg

20140626-110439-39879474.jpg

3 thoughts on “Än är det inte försent att boka mig på politiskt Homeparty!

  1. Hej! Här kommer en heta stolen fråga ;) Vad tycker du om att Migrationsverket kommer behöva öka till ytterligare 5.1 miljarder till inom de närmsta året för det ökade trycket med flyktingar som ska försörjas? Är det att slösa med skattepengar? http://mobil.svd.se/c.jsp;jsessionid=107032CFB2847C38CCA52C772F7F2979.rocco4?cid=25968641&rssId=&item=http%3a%2f%2fwww.svd.se%2f%3fservice%3dmobile%26amp%3barticleId%3d3815056 (Läs svd när Anders Borg kommenterar saken). Tacksam för svar!

    • Nej jag tycker att inte människors säkerhet är slöseri bara för att dom råkat växa upp någon annan stans än jag själv. Jag ser det tvärt om som en möjlighet för Sverige. Vi behöver allt fler som arbetar för att kunna finansiera pensioner och en ökad andel äldre. Med en än mer utvecklad arbetslinje så tror jag att vi kan lösa många av de integrationsproblem vi ser och få in mer pengar till välfärden.

Kommentera

