Boka mig för politiskt homeparty

Mediarapportering och debatter i all ära men ibland gör det både våra samhällsproblem och lösningar lite väl enkla. Som komplement ställer jag därför gärna upp på politiska Homeparties. Jag berättar om mina idéer där fler jobb och mindre slöseri med skatten skapar både en bättre skola och ett mer jämställt samhälle. Du får såklart också möjligheten att ställa dina frågor och funderingar. Tillsammans får vi intressanta och viktiga samtal och blir båda smartare på kuppen.

Intresserad? Maila förslag på datum och tid till ida.drougge@moderat.se

Läs med om mig och homeparty i en intervju med mig här i Svd.

homeparty-ida

 

En reaktion till “Boka mig för politiskt homeparty

  1. Fantastiskt bra! Ända sedan jag hörde om Gudruns aktiviteter med hemmamöten så har jag varit förvånad att ingen borgerlig politiker har tagit upp idén. Tack för att du visar att det vi även på högersidan har politiker som vågar gå ut och berätta vad moderaterna står för!

Kommentera

