Boka mig för politiskt homeparty!

Jag har under våren imponerats och gillat Feministiskt initiativs kommunikation och kampanj. Jag tror inte ett dugg på deras politik. Att kvinnor jobbar mindre kommer aldrig leda till ett jämställt samhälle, tvärtom tror jag att fler kvinnor behöver få möjligheten att jobba mer. Jag kan dock konstatera att de kampanjmetoder som F! arbetat med fungerar och därför kommer jag nu att göra samma sak!

Så om du har svårt att övertala vännerna om varför de ska rösta på Moderaterna, bjud hem mig! Då får ni ta del av vad jag tycker och vilka lösningar jag ser för vårt samhälle, live.

inbjudan homeparty webben

Kommentera

