Ja, jag är politiker och jag åker kollektivt

Ibland blir det lite mycket gnäll tycker jag och ja, jag är lika dan själv. Saker blir ju dock så mycket roligare om man ser till de positiva och istället för att gnälla försöker göra någonting åt saken. Det är en av anledningarna till varför jag är aktiv i politiken. Nu måste inte alla bli politiker, men att ibland komma med förslag på lösningar istället för att förutsätta det värsta och hitta på fakta som bevisar sig illusion, det tror jag vi alla skulle må bättre av. Därför valde jag också att svara på dessa påhopp, istället för att själv begå samma misstag och sitta på kammaren och tjura.

Bildinsändare

Kommentera

