Lugn vecka

Den här veckan är nog min första lugna vecka under hösten och det behöver jag. Det är höstlov, vilket betyder att många tjänstemän och politiker är lediga i Lidingö stad. Jag hade därför nu i morse, mitt första och sista möte rörande Lidingöpolitiken för den här veckan. Det var justering av protokoll och tog ca 30 minuter.

  • Har tre seminarium i Uppsala, ett avklarade jag igår.
  • En hel del att läsa till mitt PM som jag ska skriva på temat: ”Internationella brottmålsdomstolar – ett effektivt sätt att skipa rättvisa?”
  • Deltar i direktsända ”Blå timmen” – Moderaterna på Lidingös program på Radio Lidingö 97, 8. Torsdag kl 18-19

Ska även passa på att få undan lite:

  • Kvittoredovisning
  • Admin åt/med MUF
  • Fota och sälja kläder

Samt jobba och träna lite såklart!

Kommentera

