Utskick om fler jobb och mindre slöseri med skatten

I dagarna kommer jag skicka ut ett utskick där jag berättar lite om vad jag vill, till de inom Moderaterna i Stockholm som jag kunnat leta upp adresser till. Hoppas att jag lyckas intressera några av er och att ni därför har hittat hit!

Det har tagit sin tid: text, layout, skriva ut, vika, skriva under, skriva adresser, klista ihop och klista frimärke. Jag har fått en hel del hjälp av fina vänner. Ett stort tack till er alla: Elvira, Evelina, Alexis, Hanif, Gustaf, Henrik, Sara, Kristina, Caroline, Veronika, Gustav och Amilia. Har jag glömt någon nu, så ber jag verkligen om ursäkt. Har suttit hela natten med detta och har inte sovit än, börjar bli lite trött :)

20131010-222901.jpg  20131011-071208.jpg    20131011-071217.jpg  20131011-071234.jpg

Kommentera

