Helgen

Nu i helgen har jag verkligen känt att hösten kommit. I Lördags hade vi höstkonferens med Moderaterna på Lidingö, där vi diskuterade aktuella politiska frågor. Jag känner att jag varit med ett tag nu, trots min yngre ålder, när konferens med Moderaterna definierar början på hösten.  Vi pratade såklart om många olika frågor och jag fick även möjlighet att berätta om mina och tankar kring tekniska nämndens frågor samt ta in en hel del input. Riktigt bra!

Jag, min Sambo Gustaf och min pappa har även mastat av den segelbåt jag och mina syskon har tillsammans!
Typsikt bra helg!

IMG_6221IMG_6238

Kommentera

