God natt

Talarkvällen i Hässleholm med MUF Skåne gick superbra! Det ger mig alltid väldigt mycket att åka runt vare sig det gäller att tala, värva nya medlemmar åt Moderaterna eller besöka något företag eller annan verksamhet. Möten med människor är väldigt viktigt för mig då det hjälper mig att tänka nytt. Även om jag håller ett talarpass, som jag haft hundra gånger innan, så går jag alltid där ifrån med nya inputs och idéer. Ibland är det några riktigt bra frågor som får mig att tänka till, ibland någon workshop där deltagarna levererar på topp och ibland kanske till och med jag lyckas säga nått extra bra. När jag tvingas formulera och förklara för andra hur jag tänker, då utvecklas min egen tanke. Många av er känner säkert igen er.

I morgon ska jag upp 05.15, ta bussen in till Lund och hoppa på tåget mot Uppsala. Var annan vecka har jag två seminarium och var annan har jag tre. Nu är det en tre seminariums-vecka, vilket alltid är lite stressigt, men som såklart gör att jag får mer gjort när det kommer till plugg.

talarpressent

 

Bild på den goda talarpresenten som jag fick av MUF Skåne.
Kommentera

